W dniu dzisiejszym został ogłoszony przez NFOŚiGW „Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć ze środków NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego Mój Prąd na lata 2021-2023”. Najważniejsze informacje to:
2. Termin składania wniosków: od 01.07.2021 do 22.12.2021 lub do wyczerpania się środków,
3. Budżet: 534 mln zł.
Dofinansowanie udzielane jest na projekty zakończone, opłacone, uruchomione, podłączone do sieci. Tak jak w poprzednich edycjach do wniosku będzie trzeba dołączyć fakturę, potwierdzenie opłacenia faktury, zaświadczenie z OSD.
Beneficjent zobowiązany jest do eksploatacji instalacji przez okres 5 lat, a moc instalacji powinna być dostosowana do rocznego zapotrzebowania na energię elektryczną. Ilość energii elektrycznej wyprodukowanej i odprowadzonej do sieci energetycznej, w rocznym okresie nie powinna przekroczyć 120% całkowitej ilości energii pobranej z sieci przez Wnioskodawcę w tym samym okresie rozliczeniowym.
Beneficjent po uzyskaniu dofinansowania ma obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu (w lokalizacji inwestycji) w trwałej formie tablicy z logotypami (format A3, lecz nie mniejszy niż A4), wykonanej we własnym zakresie o treści: „Inwestycja proekologiczna wsparta w Programie Mój Prąd”.
Wnioski od 01 lipca 2021r. będzie można składać wyłącznie w formie elektronicznej poprzez GWD na formularzu właściwym dla danego programu.
Należy wybrać właściwy program. Wniosek musi zostać podpisany przy użyciu podpisu elektronicznego (profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny). Po wypełnieniu wniosek trzeba wysłać do NFOŚiGW. Na każdym etapie rozpatrywania wniosku – do Wnioskodawcy, na podany adres mailowy będą wysyłane elektroniczne powiadomienia o etapie, na którym jest rozpatrywany wniosek.
Copyright © 2020 www.azenergy.pl Produkcja www.FabrykaStron.eu
Na stronie stosujemy pliki cookies. Można dokonać zmiany ustawień cookies. Szczegóły Polityka Prywatności.